Latest News

April 26, 2010

TURKU @ GLORIOUS Friday Part 1

Hey!

Turku Tour venyi kakspäiväisestä ===> kolmipäiväiseksi! Oli sen verran siistiä=)

Laitoin päälleni uusimman pan:nuu hupparin, jonka tilasin Tanskasta joulukuussa pikkujoulujani varten.

Uusi hupparini on niin magee että siitä on tullut mun lempihuppari! Tosin noi paljetit kuluu siitä koko ajan pois, enkä ole edes käyttänyt sitä kuin alle 10 kertaa ;/ Ljungin T-paita on myös uusin. Se on ostettu Ruotsista huhtikuun alussa Super St4r Partyihin! Ja Se on kans nii magee, et oon käyttänyt sitä nyt joku 4 kertaa putkeen ku oon lähtenyt ulos :) Otin toki myös vaihtovaatteita mukaan, niinkuin aina matkaan lähtiessäni:D 2 laukullista tällä kertaa XD

Oke, eli lähdin Helsingistä Turkuun klo 16:03 junalla, ja sattuneesta syystä meinasin myöhästyä junasta, sillä olin Rautatientorin metrolaiturilla tasan klo 16, joten juoksin kaikkien tavaroidenkaa kuin luoti kolmessa minuutissa liukuportaista laiturille Nro.12 XDDD

Astuttuani IC2-junan ovesta sisään, juna lähti heti liikkeelle :::D Mutta ehdin kuitenkin! Jennillä aka. Iiiriksellä kävi huonompi tuuri, hän luuli että Turun juna menisi Tikkurilan kautta ja venaili sitä siellä :::D Noh, hän pääsi lähtemään heti perässä klo 17 junalla! jeeei.

Matkan varrella oli aivan lupaavan näköinen ilma<3

Saavuin Turkkusee klo 18! Ilma oli lähes aurinkoinen, eli iha ok! Pelästyin kun matkan varrella jossain Karjaalla satoi märkää räntää ja raekuuroja XD haha!

Tärkeimmät<3

Turun rautatienasema.

Vastassani olivat turkulainen Aleksi ja Anton! Lähdettiin siitä suoraan keskustaan, jossa chillailtiin ja venailtiin Jennin tuloa.

Näin myös pitkästä aikaa kaverini Miksun, joka oli duunissa yhdessä turkulaisessa vaateliikkeessä.

Turussa on muuten kivannäköisiä busseja! Uudempia ja kivempia kuin esim. Stadissa.

Jenni saapui onnellisesti Turkuun, käytiin hakee se assalta, ja lähettiin viemään kamoja hotelliin. Käytiin myös hakemassa Wiklundista vähän aloittelukeittoja ;;;D itse join tosin vain pari siideriä :) Maistelin lähinnä uusia makuja:D

Kuva otettu hotellihuoneemme parvekkeelta. <3 Taustalla Hansa, joka on sama ku Stadissa Kamppi :D

Viivi ja Noora pyysivät että tultaisiin The Monkey Clubi-bileisiin jo vähän ennen klo 21! Mut meillä oli niin kivaa hotlassa et päästiin lähtee reilusti vasta klo 22 jälkeen XDDD!

hihi. Parit Kuningatarlitkut
Jääpalakone!

hmm?

Hotlaan tuli myös Elisabet, joka asuu samassa Börssi Hotellin korttellissa!

Into The Nightlife. Turkulaiset rivissä.

Ystäväni Jenni Ketola kokeili hotellin kylpymyssyä::D <3

MJ - Dirty Diana

Jenni<3

Anton!

JA SIELLÄ KAIKILLA OLI NIIN HAUSKAA!

ööö

Jeiii! Noora tuli ulos asti meitä vastaan. Paikalla oli mukava tunnelma ja jengiä oli aluksi aika vähän, mut illan myötä Clubi oli aika täys!

The Monkey, uusi turkulainen yökerho.

Hotellimme oli aivan The Monkey Clubin vieressä. Kävelimme sinne nopeesti;>

Essi, Viivi ja Noora murut<3

Paikalla oli myös meille laulamassa ja esiintymässä Essi Hellsten, joka on Huippumallit haussa -ohjelmasta tuttu.

Viivi<3 Noora<3 Essi<3

Viivin ja Nooran omatekemä kakku<3 :D nam

Essi<3 Minä (erittäin edustava ilme "jess"), Helena<3

Lisäksi Essi osallistui yhdessä synttärisankari Viivi Suomisen kanssa tämän vuoden Miss Suomi finaaliin. Toinen synttärisankareista, eli Noora Salo on viime vuoden Miss Turku!

Keskellä voittaja Noora<3

Essi, Minä, Viivi, Helena<3

Eyyy artistimme Essi, taustalla Noora<3 ja Tarjoilut ^ <3

Kaverillani Jennillä meni erittäin lujaa ja hän joutui lähtemään jo siinä 2 aikaan pois ;D;;;D. Saatoin hänet hotelliin ja lähdin vielä käymää Clubilla, koska se oli ihan hotellimme vieressä ja Noora halusi että jäisin sinne vielä!

Alkuillasta Apinassa!

No lähdettiin siinä pilkun aikoihin kaikki, Viivi, minä ja Noora:D Tytöt lähti poikiensa kanssa taksilla ja mä lähdin hotlaan nukkuu, sillä mun piti nähdä seuraavana päivänä AJOISSA muita kavereita ja Aleksin!

Tyttöjen lahjat

Herättiin vähän ennen yhtä, hotellin esimiehen puheluun että pitäisi lähteä, koska uudet asukkaat olivat jo tulossa huoneesemme =DDD haha.. siitä sitten alkoi seuraava SuperKiva päivä!! jatkuu seuraavassa blogipostauksessa ;)) <3

Turun tori illalla.

Miaaauu♥

3 comments:

Anonymous said...

oot söpö

Ei sulla kyl hyvin mene. Mut tuskin oot ainoa :D

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!